Londýn #1

26. listopadu 2017 v 18:00 | Niky mirth
Ahoj,po dlouhé době vás vítám tady na blogu !
Tentokrát to bude cestovní článek z Londýna. Tyto články mě opravdu strašně baví psát. Nakonec jsem se rozhodla,že články z Londýna rozdělím na více částí.
Let do Londýna jsem dostala k narozeninám a letěla jsem s mojí mamkou, Sel a její mamkou.
V Londýně budete určitě potřebovat data a to hodně dat. Jsou zde sice Wi -Fi,ale za většinu se platí. Vlastně data budete potřebovat pořád, abyste si zavolali taxíka,my jsme ale vždy jezdily Uberem,který je také na Wi-Fi. Abyste se dostali na místo,které chcete navštívit,podle papírové mapy to jde dost těžko. Určitě nesmíte doma zapomenout adaptér,protože tam mají jiné zásuvky.
Doufám,že si naši společnou cestu do Londýna užijete !

Do Londýna jsme přiletěli kolem deváté večer. Odlétaly jsme z Ostravy se společností Ryanair. Musím říct,že tato společnost má velice špatný systém a to takový,že dospělé dají dopředu a všechny děti dozadu,takže si asi dokážete představit,jak to v zadu vypadalo ,jedno mimino řvalo přes druhé. Navíc jste měli rodiče na druhé straně letadla,takže to bylo takové komplikované.
Jakmile jsme doletěli,tak nás čekali takové klasické kontroly,ale vše jsme zvládli. Teda mě z letiště málem nepustili,protože jsou tam takové přístroje,kam přiložíte pas a ono vás to naskenuje. V tom by takový problém nebyl,jenže já jsem na tom pasu měla brýle a na sobě samozřejmě ne,protože jsem je měla v kufru,který se odbavoval,na co bych si je taky brala do letdla,že. Tak jsem tam stála pět minut jak úplný idiot a snažila se porozumět,co mi ten přístroj hlásí. Poté za mnou přišla slečna ( zaměstnankyně letiště) a viděla,že mám evidentně problém a tak jsi mě zavolala a chtěla po mně pas. Podívala se na ten pas a řekla: ,,Do you have glasses ? '' , v tento moment jsem byla tak šťastná,že jsem konečně někomu rozuměla a tak jsem řekla,že nemám. Najednou ta paní začala něco mluvit a jediné, co jsem rozuměla bylo smile, a tak jsem šla znovu k tomu přístroji a stála tam a usmívala se dalších pět minut a věřte nebo ne,ono mě to pustilo. Naštěstí ! Protože za mnou už se tvořila celkem velká řada a ty úšklebky lidí za mnou nebyly zrovna příjmné . Ale zase mám o zážitek víc !
Kdybyste se ptali,kde byla mamka a zbytek,tak nám byla přidělena čísla,k jakému přístroji máme jít a mně bylo přiděleno číslo na druhé straně budovy letiště.
A protože z Ostravy létá letadlo jen na vedlejší letiště- Stansted,tak jsme se musely dopravit vlakem do Londýna. Vlakem to trvalo asi hodinu,než jsme se dopravily na Liverpool street. A odsud jsme jely uberem na hotel. Cestou na hotel jsem byla doslova přilepená na okýnku auta a všímala si všech těch rozdílnosti mezi Českem a Londýnem,například,že jezdí na levé straně.
Jak jsme dojely k hotelu,byla jsem překvapená,bydlely jsme totiž v obytné části,takže jsem mohla na každém rohu vidět ty typické britské paneláčky a domečky.
Nejdříve jsme se ubytovaly, bylo asi deset hodin místního času,ale my jsme měly hlad a tak jsme se vydaly najít nějakou restauraci. Když jsme šly,tak jsme zjistily,že si dokonce můžeme vybírat do jakého rychlého občerstvení půjdeme. Napsala jsem rychlého občerstvení,protože jak jsem zjistila,tak v Londýně nemají žádnou typickou restauraci jako tady v Česku,britové prostě přijdou,vezmou jídlo a jdou. Samozřejmě,že si můžete dát jídlo i tam,ale stále je to rychlé občerstvení. My jsme zamířily do Fish and Chips,ale nedaly si onu britskou specialitu,ale hovězí hamburger.Přece jen já ryby moc nemusím. Po celé cestě jsme byly tak unavené, že jsme si lehly do postele a hned usnuly.
Doufám,že se Vám dnešní článek z Londýna líbil a doufám,že se brzy uvidíme u dalšího článku ! Tentokrát jsem zkusila jiný styl písma,tak prosím dejte vědět,zda se Vám čte lépe s předchozím stylem písma nebo s tímto.
Vaše Niky mirt

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Bonito Bonito | Web | 26. listopadu 2017 v 18:36 | Reagovat

pekny design :)

2 naruto-vs-sasuke naruto-vs-sasuke | Web | 26. listopadu 2017 v 18:50 | Reagovat

V Londyne som bola tiež.. v marci tohto roku.. so školou čiže sme prišli tam kde sme boli ubytovaní bolo wifi a všetko nam riadili učitelia a bol to fakt mega vylet sme mrte vela toho stihli (učitelka už bola predtym niekolkokrat v londyne) bol to naozaj mega zažitok a rada by som sa ešte tam vratila čo sa tyka spoju tak my sme mali z košic do lutonu čo je takych 2 hodin cesty a vraj, že je to najmenšie letisko v okoli londyna ale bolo mrte velke.. zaujiamve, že fakt vela tych dookola londyna ale pri tom v lodyne vkuse hore dole lietadla tam, že je jedno z najvacsich na svete O_O ... čo sa tyka pristupu ryanairu to ma uplne prekvapilo my sme letili wizzair a ako oddelit deti a potom ešte na druhu stranu letiska wtf? čo pošlu nejaky male dieta same? uplne cele zle... maš celkom pekne fotečky možno by bolo fajn urobit nejaky menši obrazkovy članok možno tak 10 fotiek a by to pekne ukazalo :)

3 Niky mirth Niky mirth | Web | 26. listopadu 2017 v 19:50 | Reagovat

[1]: Děkuji 😊

[2]: Tak to jsem ráda,že sis to tam užila ! Já napodobně. Ryanair ti vlastně dal letenky a pokud jsi chtěla sedět jinde,musela sis připlatit. Dobrý nápad,zkusím takový článek vydat 😊

4 Girl-diy Girl-diy | E-mail | Web | 27. listopadu 2017 v 21:45 | Reagovat

Ahoj nevím, jestli si toho všimla, ale mám nový blog little-booktea.blog.cz, takže jestli bys prosím nezměnila adresu s girl-diy.blog.cz
Díky, teda jestli chceš v Affts pokračovat

5 Wex Wex | E-mail | Web | 30. listopadu 2017 v 18:50 | Reagovat

Ta cesta musela být opravdu náročná, já bych ji nadala, stačí mi křičící dítě ve vlaku, který jede půl hodiny :-D Každopádně si myslím, že určitě stála za to. Těším se na další díly! :-)

6 Niky mirth Niky mirth | Web | 27. prosince 2017 v 15:04 | Reagovat

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.